MBTI Legacy Challenge

 MBTI LEGACY CHALLENGE

Autorka: Simverse


Zasady:

1. Wszystkie kody oprócz tych do budowania i resetowania Sima są zabronione.

2. Gdy nie zrobisz czegoś, bo zapomniałeś lub popełnisz głupi błąd, a mogłeś zrobić to lepiej, to możesz użyć kodów lub modów żeby to naprawić (tylko to), żeby nie mieć poczucia winy. Ale tylko wtedy, gdy naprawdę była możliwość, żeby to stało się bez kodów.

3. Pierwszy sim musi być nastolatkiem.

4. Długość życia musi być ustawiona na normalną lub długą. Można zmieniać z normalnej na długą (dowolną ilość razy) podczas rozgrywki.

5. Długość pory roku musi być ustawiona, na 14 dni przy normalnym życiu i 28 dni przy długim.

6. CC są dozwolone, ale mody, które ułatwiają rozgrywkę nie (wyjątek: punkt 217).

7. Można mieć więcej simów w rodzinie dzięki MCCC.

8. Wszystkie opcje dochodzące w rozszerzeniach takie jak kurz z Wielkich Porządków, głosowania z Życia Eko, wpływ pogody na Simów z Czterech Pór Roku itd. muszą być włączone.

9. Simowie muszą zgadzać się na wszystkie zaproszenia i odbierać wszystkie telefony.

10. Każda simka może zajść w ciążę tylko raz (z wyjątkiem pokolenia 2 i 8).

11. Nie wolno wychodzić bez zapisywania, gdy coś się nie uda lub wydarzy się coś, czego nie chcesz.

12. Muszą być włączone historie sąsiedzkie dla rodzin granych i niegranych.

13. Gdy jakiś sim zadzwoni z pytaniem, np. o ciążę, zmianę pracy lub awans, zawsze musisz wybrać pierwszą opcję.

14. Gdy jakiś sim zapyta się twojego sima o zostanie przyjacielem, dziewczyną/ chłopakiem lub nam się oświadczy, musisz zawsze się zgadzać i nie możesz potem tego cofać, np. zerwać lub stać się wrogami.

15. Zawsze klikaj opcję "tak", gdy twój Sim uświadomi sobie, że coś lubi albo czegoś nie lubi.

16. Zawsze zgadzaj się na nocowanie, zamieszkanie z kimś, zmiany cech, nowe cechy i dynamiki rodziny.

17. Imię każdego pokolenia to musi być MBTI, które reprezentuje, np. "ISTJ", a nazwisko to "MBTI".

18. Musi być wyłączone starzenie się niegranych rodzin.

19. Nie wolno zmieniać cech genetycznych wyglądu Simów, można zmienić tylko brwi (ale nie kolor), fryzurę (ale nie kolor włosów, nie długość i nie teksturę), makijaż i ubrania.

20. Trzeba zacząć rozgrywkę od pustej parceli i 0 simoleonów.

21. Zalecane jest brać zawsze cały majątek małżonków po ślubie.

22. Jeśli jakiś sim, który ma być mężem lub żoną nie żyje, możesz pobrać go z galerii.

23. Nastoletnia ciąża jest dozwolona.

24. Drzewo pieniążkowe jest niedozwolone.

25. Eliksir odmładzający jest niedozwolony.

26. Pokolenia można wykonywać w dowolnej kolejności. Możesz także omijać lub zastępować zadania, gdy nie masz potrzebnego rozszerzenia.

27. Nie zniechęcaj się, gdy coś ci się nie uda. Ważne, że spróbowałeś. O ile próbujesz, nawet jeśli ci się nie uda, możesz uznać challenge za wygrany.

28. Nie wolno wysyłać duchów w zaświaty i nagrobki muszą być na parceli mieszkalnej.

29. Challenge kończy się, gdy ENTJ umrze.

30. Swoich Simów i wasze domy do tego challenge'u możecie publikować w galerii pod hasztagiem #mbtilegacy. Polubię wasze dzieła i zaobserwuję każdą osobę, która wrzuci coś na ten hasztag!

Pierwsze pokolenie: ISTJ

CAS:

- Mężczyzna

- Okulary

- Uroda azjatycka

- Szare oczy i ubrania

- Brak włosów

- Bluzki polo

- Spodnie z wysokim stanem

- Krawaty

Cechy: schludny, perfekcjonista, kulturalny

Aspiracja: dowolna z kategorii "Natura"

Żona: Lily Feng lub Supriya Delgato

Kariera: Doktor

Cele:

1. Chociaż raz pojechać na Batuu na 7 dni.

2. Mieć szóstkę w szkole.

3. Nigdy nie wypić żadnego drinka.

4. Mieć psa owczarka niemieckiego.

5. Spełnić aspirację.

6. Po śmierci być duchem w rodzinie aż do śmierci drugiego pokolenia.

7. Osiągnąć 10 poziom kariery.

8. Zaprzyjaźnić się z Mrocznym Kosiarzem.

9. Zawsze uczyć się pilnie, gdy jest się w szkole.

10. Uzbierać chociaż jedną całą kolekcję.


Drugie pokolenie: ESTJ

Cechy: wredny, porywczy, nadgorliwość

Aspiracja: wróg publiczny

Zona: Judith Ward lub Eliza Pancakes

Mąż: Victor Feng, Sergio Romeo lub Chack Cenzo.

Kariera: prawnik

CAS:

- Brązowe ubrania

- Niebieski cień do powiek

- Buty z odsłoniętymi palcami

Cele:

1. Być właścicielem sklepu i otwierać go przynajmniej 2 razy w tygodniu.

2. Mieszkać w Promenadzie Magnolii.

3. Spełnić aspirację.

4. Osiągnąć 10 poziom kariery.

5. Mieć psa Chihuahua.

6. Być bardzo kontrolującym rodzicem.

7. Nie lubić gier wideo i nigdy w nie nie grać

8. Zawsze pracować ciężko, gdy jest się w pracy.

9. Osiągnąć 10 poziom sprawności fizycznej tylko dzięki pływaniu.

10. Mieć bardzo złe relacje ze swoim psem.


Trzecie pokolenie: ISFJ

Cechy: rodzinny, wrażliwy, miłośnik zwierząt

Aspiracja: Duża szczęśliwa rodzina, Superrodzic lub Udany rodowód

Kariera: weterynarz (nieoficjalnie)

Mąż: Dirk Dreamer

Żona: Sachiko Nishidake (można ją odmłodzić)

CAS:

- Niebieskie ubrania

- Spódniczki w kratkę

- Ogrodniczki

- Perły

- Sukienka w truskawki

- Kimono

- Baletki

- Białe buty

- Okulary "kocie oczy"

- Luźne rękawy

Cele:

1. Mieszkać w Brindleton Bay.

2. Spełnić aspirację.

3. Prowadzić 4-gwiazdkową klinikę weterynaryjną.

4. Osiągnąć 10 poziom włóczkowania, ogrodnictwa i układania kompozycji z kwiatów.

5. Mieć zawsze udane wszystkie święta.

6. Mieć krowę, lamę lub kury.

7. Za każdym razem chodzić z nastolatkiem do szkoły.

8. Wspiąć się na Górę Komorebi.

9. Zdobyć wszystkie etapy jako niemowlę.

10. Mieć maksimum umiejętności jako małe dziecko.


Czwarte pokolenie: ESFJ

Cechy: towarzyski, smakosz, kulturalny

Aspiracja: dowolna z kategorii "Popularność"

Mąż: Geoffrey Landgraab lub Lucas Munch (można go postarzyć)

Zona: Clara Bjergsen, Mila Munch lub Mary Greenburg (można ją odmłodzić)

Kariera: edukator (jako dorosły), niania (jako nastolatek)

CAS:

- różowe ubrania

- kowbojskie buty

- mom jeans

- czapki Mikołaja

- suknie ślubne

Cele:

1. 10 poziom pieczenia i gotowania.

2. Organizować dużo przyjęć i imprez.

3. Spełnić aspirację.

4. 10 poziom kariery.

5. Nagrywać na stanowisku do nagrywania filmów poradniki makijażowe.

6. Założyć klub i organizować spotkania co tydzień.

7. Prowadzić restaurację 4-gwiazdkową.

8. Mieć chociaż jedną cechę wynikającą ze skłonności.

9. Mieszkać w tych trzech miastach w ciągu całego życia: Wierzbowa Zatoczka, Newcrest i Copperdale.

10. Mieć psa.


Piąte pokolenie: ESFP

Cechy: materialista, żarłok, zadufany w sobie

Aspiracja: nieuleczalny romantyk, dusza towarzystwa lub przyjaciel zwierząt.

Kariera: pracownik sklepu (jako nastolatek), aktor (jako dorosły)

Żona: Lilith Vatore, Candy Behr, Kaori Nishidake, Sofia Bjergsen, Penny Pizzas lub Baby Ariel

Mąż: Joaquin Le Chien lub Mitchell Kalani

CAS:

- dżinsy

- makijaż

- hawajskie koszule

- mini spódniczki

- dużo biżuterii

- okulary w kształcie serca

- tunele

- czarno-białe ubrania

- różowe paznokcie

- sukienki księżniczek

- żółte ubrania

- czerwone ubrania

- różowa szminka.

Cele:

1. Kup za punkty satysfakcji cechę "świetnie całuje".

2. Miej psa i bądź jego najlepszym przyjacielem.

3. Wyjedź do Selvadorady na co najmniej 7 dni.

4. Przynajmniej raz w tygodniu idź na jakąś imprezę.

5. Spełnij aspirację

6. 10 poziom kariery.

7. Codziennie myj zęby i twarz.

8. 5 poziom tańczenia.

9. Chodź na zakupy do sklepów w Promenadzie Magnolii lub postawionych przez ciebie.

10. Mieszkaj w Windenburgu lub Tartosie.


Pokolenie szóste: ISFP

Cechy: miłośnik muzyki, miłośnik sztuki, smakosz

Aspiracja: niezależny botanik

Kariera: malarz

Mąż: Kiyoshi Ito, Lou Howell, Taku Akiyama lub Jay Bhatia

Żona: Venessa Yeong, Catarina Lynx, Alice Spencer Kim, Blossom Greenburg (można ją odmłodzić) lub Olivia Kim Lewis (można ją postarzyć).

CAS:

- czarne paznokcie

- brak skarpet

- dresy

- brak butów

- czapka beanie

- kolczyk w nosie

- pierścionki

- choker

- fioletowe paznokcie

- kabaretki

- bluzki

- bucket hats

- okrągłe okulary

Cele:

1. 10 poziom malowania, fotografii, jazdy konnej, śpiewania i grania na gitarze.

2. Prowadzić zoo.

3. Mieszkać w Sulani.

4. W telewizji oglądać tylko sport.

5. Mieć psa, kota i konia.

6. Mieć nory z królikami na parceli.

7. Zebrać całą kolekcję żab.

8. Mieć chomika.

9. Spełnić aspirację.

10. 10 poziom kariery.


Siódme pokolenie: ESTP

Cechy: nieangażujący się, kleptoman, kumpel

Aspiracja: kulturysta

Kariera: pracownik fast-foodu (jako nastolatek), Kulturysta (jako dorosły)

Mąż: Don Lothario, J Huntington III, Max Villareal (można go postarzyć), Eric Lewis, Paolo Rocca lub Akira Kibo

Żona: Dina Kaliente, Morgan Fyres lub Grace Anansi

CAS:

- nic

- okulary przeciwsłoneczne

- topy

- buty sportowe

- ubrania w panterkę

- japonki

- czerwone paznokcie

- szorty na zimną pogodę

- rozpięta kurtka bez koszulki

- bez koszulki

- skinny dżinsy

Cele:

1. Codziennie pływaj w basenie.

2. Bądź częściej na dworze niż w budynku.

3. Wbij największy poziom sławy.

4. Przeżyj całą przygodę w dżungli.

5. Spełnij aspirację.

6. 10 poziom kariery.

7. 10 poziom sprawności fizycznej.

8. Korzystaj tylko z wanny, nie z prysznica.

9. Codziennie oglądaj telewizję przez co najmniej godzinę.

10. Mieszkaj w Del Sol Valley i w Górze Komorebi.


Ósme pokolenie: ISTP

Cechy: zły, samotnik, śmiały

Aspiracja: wybitny wędkarz

Kariera: detektyw

Mąż: Wolfgang Munch lub Jacques Villarreal (można go odmłodzić)

Żona: Nina Kaliente lub Darling Walsh

CAS:

- skórzane kurtki

- spodnie cargo

- czapki z daszkiem

- dżinsowe szorty

- tatuaże

- kapcie

- kolczyk we brwi

Cele:

1. 10 poziom majsterkowania, wędkarstwa i sprawności fizycznej.

2. Uzbieraj jedną kolekcję.

3. Zostań wilkołakiem.

4. Raz w tygodniu pojeźdź na rolkach/wrotkach.

5. Miej kota.

6. Miej rodzeństwo.

7. 10 poziom kariery.

8. Spełnij aspirację.

9. Wyjedź choć raz do Granitowych Kaskad na przynajmniej tydzień.

10. Mieszkaj w Moonwood Mill.

Dziewiąte pokolenie: INFJ

Cechy: paranoik, fanatyk ekologii, leniwy

Aspiracja: czarowanie i czarnoksięstwo

Kariera: ekolog

Mąż: Bjorn Bjergsen

Żona: Kasandra Ćwir lub Elsa Bjergsen (można ją postarzyć)

CAS:

- kwieciste sukienki

- swetry

- spinki i kokardy we włosach

- długie spódnice

- dzwony

- boho sukienki

- szorty

- bransoletki

Cele:

7. Mieszkaj w Glimmerbrook.

2. Zawsze wstawaj z łóżka w godzinach 5-8.

3. Kup za punkty satysfakcji cechę ranny ptaszek.

4. Nigdy nie jedz słodyczy ani nie pij słodkich napoi.

5. Spełnij aspirację.

6. 10 poziom kariery.

7. 10 poziom logiki, śpiewania i charyzmy.

8. Zostań czarodziejem.

9. Pójdź na studia.

10. Raz w tygodniu chodź do spa.


Dziesiąte pokolenie: ENFJ

Cechy: zazdrosny, dobry, romantyk.

Aspiracja: dowolna z kategorii miłość.

Kariera: Farmer (nieoficjalnie)

Mąż: Caleb Vatore lub Brant Hecking

Żona: Bella Ćwir, Summer Holiday, Katrina Kaliente, Julia Wright lub Kyra Anello

CAS:

- fioletowe ubrania

- czarne golfy

- zielone paznokcie

Cele:

1. 10 poziom charyzmy i układania kompozycji z kwiatów.

2. Spełnij aspirację.

3. Posiadaj farmę z warzywami, owocami, kwiatami i zwierzętami oraz zarabiaj na niej.

4. Miej psa Golden Retrievera i kota.

5. Raz w tygodniu wyjeżdżaj na kemping.

6. Wybacz zdradę swojemu kochankowi.

7. W każdy poniedziałek dawaj różę swojemu kochankowi.

8. Co drugi dzień jedz jabłko.

9. W telewizji oglądaj tylko romanse.

10. Mieszkaj w Evergreen Harbor.


Jedenaste pokolenie: INFP

Cechy: ponury, miłośnik zwierząt, niezręczny towarzysko

Aspiracja: autor bestsellerów

Kariera: pisarz

Mąż: Bob Pancakes, Jeb Harris, Salim Benali, Hugo Villareal, Gunther Munch, Simeon Silversweater lub Claude Rene Duplantier

Żona: Becca Clarke

CAS:

- luźne T-shirty

- swetry

- nietypowe eyelinery

- falbanki

- długie rękawy

- jednoczęściowy strój kąpielowy

- buty zasłaniające palce

- nietypowa suknia ślubna

Cele:

1. Wyjedź na tydzień do Granitowych Kaskad.

2. Spełnij aspirację.

3. 10 poziom kariery.

4. Codziennie słuchaj muzyki.

5. Pisz przynajmniej jedną książkę na tydzień.

6. Napisz blog o uczuciach.

7. Wespnij się na Górę Komorebi.

8. Bądź zawsze opalony.

9. Bądź w związku z obiema płciami (nie musi być jednocześnie).

10. Zaprzyjaźnij się z wybranym z Simem z wypisanych malżonków (oprocz twojego małżonka).


Dwunaste pokolenie: ENFP

Cechy: kreatywny, wesoły, infantylny

Kariera: YouTuber (nieoficjalnie)

Mąż: Paka'a Uha lub Knox Greenburg.

Żona: Zoe Patel, Miko Ojo lub Luna Villareal

CAS:

- aparat na zęby

- skarpety i sandały

- tęczowe skarpetki

- straszne makijaże

- kostium czarownicy

- rajstopy pod szortami

- okulary z kolorowymi szkłami

- legginsy

- bez spodni

Cele:

1. 10 poziom fotografii i umiejętności medialnych oraz 5 poziom tańca

2. Zostać sławnym dzięki nagrywaniu filmów.

3. Spełnić aspirację.

4. Mieć zwierzaki i codziennie się z nimi bawić.

5. Co drugi dzień gdzieś podróżować (może być częściej).

6. Być co najmniej 3 razy w wesołym miasteczku.

7. Mieć małżonka tej samej płci (dziecko można adoptować, ale musi to być noworodek).

8. Mieszkać w Oazie Zdrój i Henford-On-Bagley.

9. Mieć rodzeństwo.

10. Zawsze głosować na lokalne plany działania.


Trzynaste pokolenie: INTP

Cechy: Geniusz, mól książkowy, zapaleniec

Aspiracja: dowolna z kategorii Wiedza

Kariera: guru techniki

Mąż: Mortimer Ćwir, Aleksander Ćwir (można go postarzyć) lub Erwin Pries.

Żona: Liberty Lee, Yuki Behr, Lana Mckinnon lub Nanami Ito (można ją postarzyć).

CAS:

- brak makijażu

- okulary

- słuchawki

- długie spodnie na gorącą pogodę

- bluzy z kapturem

- to samo w każdym stroju

Cele:

1. Chodź spać zawsze w godzinach 0-4.

2. Kup za punty satysfakcji cechę Nocny Marek.

3. Miej najdroższy komputer.

4. Unikaj wychodzenia z domu i sprzątania.

5. Nigdy nie wchodź do żadnego zbiornika wodnego.

6. Mieszkaj w Britechesterze.

7. Pokonaj Roślinę Matkę ze StrangerVille.

8. Przeżyj przygodę na Batuu.

9. 10 poziom kariery.

10. Spełnij aspirację.


Czternaste pokolenie: ENTP

Cechy: niezrównoważony, głupek, zadufany w sobie

Aspiracja: wcielenie złośliwości lub dowcipniś

Kariera: artysta sceniczny

Mąż: Morgyn Ember, Johnny Zest, Travis Scott, Gavin Richard lub Cameron Fletcher.

Żona: miętowa simka z Not So Berry Challenge (jeśli nie robiłeś, to możesz pobrać jakąś z galerii).

CAS:

- naturalny makijaż

- baggy dżinsy

- buty na platformie

- naszyjniki

- podarte dżinsy

- T-shirty

- kolczyki

- tatuaże

Cele:

1. Spełnić aspirację.

2. 10 poziom kariery.

3. Stać się postacią nadnaturalną.

4. 10 poziom gry na gitarze.

5. Raz na tydzień chodzić do parku wodnego.

6. Nigdy nie być bardzo smutnym.

7. Jak najmniej przebywać na łonie natury.

8. Nigdy nie korzystać z komputera, telewizora ani tabletu. Z telefonu można, ale nie w celach rozrywkowych.

9. Mieszkać w San Myshuno.

10. Ustawić w kalendarzu święto Halloween z 5 tradycjami i spełniać je wszystkie.


Piętnaste pokolenie: INTJ

Cechy: samotnik, nie cierpi dzieci, snob

Aspiracja: miłośnik zwierząt

Kariera: architekt (nieoficjalnie). Za każdy zbudowany i umeblowany dom dodawaj sobie kodem 450 simoleonów (gdy grasz na normalnym życiu) lub 225 (gdy grasz na długim). Możesz zbudować tylko 1 dom dziennie (ale nie w soboty i nie w niedziele).

Mąż: Hrabia Vladislaus Straud IV lub Rohan Eldelberry

Żona: brak. Niech twój Sim zaadoptuje noworodka.

CAS:

- czarne ubrania

- golfy

- garnitury

- małe czarne sukienki

- krótkie rękawy

Cele:

1. Zostań wapirem

2. 10 poziom logiki tylko dzięki szachom.

3. Spełnij aspirację.

4. Zbuduj 10 domów.

5. Miej kota i zaprzyjaźnij się z nim.

6. Kup za punkty satysfakcji cechę Mrozoodporny.

7. Namaluj 3 murale ścienne.

8. Zbierz całą kolekcje minerałów.

9. Urodź lub adoptuj dziecko dopiero w ostatnim dniu przed urodzinami na seniora.

10. Mieszkaj w Forgotten Hollow.


Pokolenie szesnaste: ENTJ

Cechy: ambitny, zły, śmiały

Aspiracja: wróg publiczny

Kariera: polityk

Mąż: Diego Lobo lub Dario Lampa (trzeba pobrać z galerii)

Żona: Nancy Landgraab lub czerwona simka z Not So Berry Challenge (jeśli nie robiłeś, to pobierz jakąś z galerii)

CAS:

- garnitury

- wysokie szpilki

- korona

- czerwona szminka

- skórzane ubrania

- zegarek

- crop topy

- sukienki z jednym rękawem

Cele:

1. Spełnić aspirację.

2. 10 poziom kariery.

3. Nie mieć żadnego dziecka.

4. Największy poziom stawy.

5. Nie mieć żadnego przyjaciela.

6. Codziennie się z kimś kłócić i nigdy nie przepraszać.

7. Mieszkać w San Myshuno.

8. Uzbierać milion simoleonów (łącznie z wartością domu).

9. Prowadzić własny biznes.

10. Mieć psa Rottweilera


KONIEC

Komentarze